Decizie de alocare a seriilor si numerelor pentru facturi.

Documentele contabile cum ar fi facturile, chitantele sau avizele de insotire a marfii trebuie sa fie numerotate si inseriate in asa fel incat sa poata fi identificate in mod unic. Numerotarea fiecarui tip de document trebuie facuta secvential, crescator in ordinea emiterii documentelor.

De exemplu, in situatia:
Tipul documentului Seria alocata Numarul de inceput
Factura F 1
Chitanta CH 100
Daca societatea emite 3 facturi si elibereaza o chitanta atunci va genera urmatoarele documente:
Facturile numerotate: F1, F2 si F3
si Chitanta numerotata: CH100

Alocarea seriilor si numerelor de inceput se realizeaza de catre fiecare societate prin decizie interna pentru fiecare an in parte. Alocarea seriilor si a numerelor poate tine cont de structura societatii si a punctelor de lucru pe care le detine societatea.
Am pregatit cateva modele de realizare a deciziilor pentru cele mai folosite documente contabile: Facturi, Proforme, Chitante, Avize de insotire a marfii, Note de intrare receptie, Bonuri de transfer, Bonuri de consum, Ordine de deplasare.
Decizia poate fi modificata pentru a aloca o serie si un numar doar pentru documentele utilizate de catre societatea comerciala.
 
Formatul documentului Link
Word Model decizie de alocare serii si numar pentru Facturi, Chitante si Avize de insotire a marfii.
PDF Model decizie de alocare serii si numar pentru Facturi, Chitante si Avize de insotire a marfii.
Word Model decizie de alocare serii si numar – include toate documentele contabile.
PDF Model decizie de alocare serii si numar – include toate documentele contabile
 

Numerotarea documentelor emise prin 2invoice.ro

Aplicatia permite adaugarea si gestionarea rapida a seriilor pentru Facturi, Chitante, Facturi proforme si Avize de insotire a marfii.
Adaugati sau modificati seriile si numerotarea documentelor in aplicatia 2invoice astfel:
  1. Acceseaza Setari cont din coltul din dreapta-sus al aplicatiei.
  2. Acceseaza pagina Serii documente (in meniul din partea stanga)
Aici ai posibilitatea de a modifica, sterge sau adauga o noua serie pentru documentele tale:
2invoice: Setari cont / Serii documente
  1. Apasa butonul Adauga serie pentru a defini o noua serie pentru Facturi, Chitante, Facturi proforme sau Avize de insotire a marfii.
2invoice: Adauga serie facturi
 

Campurile disponibile au urmatoarea semnificatie:

Serie pentru:       ai posibilitatea sa alegi tipul de document pentru care vei defini numerotarea
Prefix:                   orice combinatie de caractere pe care doresti sa o folosesti.
Separator:           poti folosi spatiu sau un alt caracter de separare pentru a face mai usor de citit codul pe care il definesti
Numar de start: Numarul de start de la care ai decis sa incepi numerotarea. Nu esti obilgat de aplicatie sa emiti prima factura utilizand acest numar.
 

Este acest articol util?
Iti multumim pentru feedback.